תעופה עם מעוף: האם הישראלים יתרגלו לטוס משדה התעופה בעובדה?

קובי פינקלר No Comments on תעופה עם מעוף: האם הישראלים יתרגלו לטוס משדה התעופה בעובדה?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טיסה. הדבר ששנים ארוכות היה נחשב ליקר ונחשק נהפך בשנים האחרונות לדבר עממי וזול. חברות ה"לואו קוסט" העולמיות הביאו לתפיסה שונה המוותרת על תפנוקים נלווים ומתמקדת בייעוד האידיאלי לרבים: חציית אוקיינוס במחיר זול. כמו בדברים רבים, באיחור-מה הגיעה התועה לישראל, וחברות ה"לואו קוסט" הולכים ותופסים נתח שוק נכבד.

אתמול התקיימה קבלת פנים באילת לכבוד פתיחת קו התעופה של חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה ריינאייר, שהחלה בסוף השבוע האחרון להפעיל 6 טיסות שבועיות לאילת. הטיסות שפונות בעיקר לקהל התיירים שישראל מעוניינת למשוך לאילת, עשויים למשוך אליהם גם ישראלים רבים שיוכלו לנצל את המחירים הנמוכים של החברה.

החברה חנכה את קווי הטיסות שלה לקובנה, בודפשט וקראקוב, שימריאו וינחתו בשדה התעופה עובדה שליד אילת. יריב לוין, שר התיירות אמר במהלך קבלת הפנים: "אני מברך את חברת ריינאייר עם תחילת פעילותה בישראל ושמח על ההיענות החיובית של תיירים להגיע הנה, ועל התפוסה המצוינת שאנו רואים בטיסות הללו. זו הבעת אמון של החברה בישראל ככלל ובעיר אילת בפרט, ואני מאמין שבעזרת המהלך שיזמנו וההיענות המצוינת שקיבלנו מחברות התעופה, נהיה יעד מצוין לתיירים מאירופה".

דויוד אובריין, מנכ"ל ריינאייר: "ריינאייר שמחה להשיק את קווי התעופה הראשונים לעובדה – שדה התעופה הראשון של החברה בישראל, עם טיסות מקובנה, בודפשט וקראקוב שיטיסו לאילת כ-40,000 תיירים ואשר מציינים את כניסתה של ריינאייר לשוק חדש ומרגש".

יצוין כי בקרוב צפויים להתחיל לפעול בשדה בעובדה חברות נוספות כמו מונארך ופגסוס, שיציעו מגוון קווים שבועיים לאירופה. ימים יגידו אם שוק התעופה הישראלי אכן בשל לשינוי בהרגלי הטיסות, והאם אנחנו עומדים בפני עידן חדש בתיירות הנכנסת.



0 תגובות